Quote:
Originally posted by Finish
Natuurlijk heeft Schumacher geluk dat die 2 McLarens er niets van bakken, maar als je het dan zelf zo zegt:
Schumacher heeft h*renchance las ik ergens. Waarom denk je ?
omdat McLaren constant h*renpech heeft. Kan Schumacher daar aan doen ofzo ? Moet hij de volgende races stoppen wanneer de McLarens uitvallen door pech ?
En Coulthard heeft idd wel een mooie inhaalrace gereden, maar hier lijkt het me toch, nuchter bekeken, ietwat geluk dat hij nog die 5de plaats heeft kunnen pakken, rekening houdende met de hele resem uitvallers, en dan nog die Alesi die -naar ik hier kan lezen- de kant heeft geraakt ergens.
Akkoord dat dit een pokke-race was voor McLarenfans en anti-Schumacher/Ferrari.
Maar zijt verdomme maar zeker dat ik toen Coulthard won 2 weken geleden er ook niet zo graag bij was zunne 
Ieder zijn favoriet, de mijne is nu eenmaal 'der Michael'.
Hij wordt bestempeld als arrogante zak en shumelman, maar zelfs als je die ietwat dubieuze feiten achterwege laat, zie je een coureur met klasse, die de voorbije seizoenen de F1 bepaald heeft.
|
/me wacht geduldig af, na slechte tijden komen goeie tijden, en ook omgekeerd...ist nie dees seizoen, dan ist een ander, mor ik ga nie overlopen zenne, en ZEKER NIE NOR FERRARI