View Single Post
Old 30-08-2006, 19:20
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by tony s
De A1 GP is toch Sport-Spanning en Sensatie puur .
Maar Mark wat heeft Nederland jouw toch aangedaan ?
Omdat zodra iets naar Nederland riekt ,jij het al haast automatisch begint af te kraken.
Ik zou zeggen ga in Belgie werken en wonen en kijk nooit meer deze kant op want daar is toch nooit wat goed.
Mark voor je eigen bestwil zet de Nederlandse autosport uit je kop,want jij wordt er alleen maar een gefrustreert iemand van.
Wat heeft A1GP met Nederland te maken? Als we al geen grapjes meer mogen maken over Verstappen is het al ver gekomen. Daarnaast ben ik niet negatief over het concept van de A1GP, alleen dat de bedrijfsvoering aan alle kanten rammelt kan ik niet helpen.

Negatief over alle Nederlandse autosport? Ben idd geen voorstander van de CPZ-clan. ZAC, DSC, BRL-V6 zijn anders leuke klassen en series om naar te kijken.

Wat betreft mijn Nederland? Weekends breng ik het liefste door in de buurt van een Belgisch autosportevenement. Werken doen we in Duitsland. Het enige wat ik Nederland nog doe is slapen en poepen!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote