Ja, was heel leuke race.
Tijdens de kwalifs hadden we de 2de tijd gereden, een paar hondersten trager dan rhino 1. Ik miste echter volledig de start (die lichten sprongen zo snel op groen dat ik volledig in de war was) en Mario kon me direct inhalen. Ik merkte ook dat mijn beide voorliggers iets sneller waren dan mezelf. Zij reden zonder problemen continu 33.6-33.7, terwijl ik toch al serieus moest forceren om met onze kart dezelfde tijden te rijden. Maar toch kon ik nog aanpikken en hoopte ik op een fout van mijn voorliggers om ze voorbij te gaan. Mario nam echter niet teveel risico (daar ging mijn plan

) zodat het gewoon treintje rijden werd. Ik verloor dan een beetje de aansluiting bij het dubbelen van een achterligger. Door het verdedigende rijden van Mike kwam ik terug dichter, maar net voor ik terug achter de achterbumper zat, kwam er iemand de pits uit die me niet gezien had. Gevolg was dat ik door die kerel volledig de banden ingedrukt werd

Kon nog wel doorrijden, maar de 2 leiders waren gaan vliegen. Iets daarna vond dan onze pitstop plaats, maar meer dan een 3de plaats zat er niet meer in. Al bij al nog een redelijk resultaat.
Er is trouwens zeer, maar dan ook echt zeer snel gereden gisteren. Ter illustratie:
Als je nu naar de snelste tijden OOIT op dit circuit gaat kijken (en het ligt er toch al een heel aantal maanden), dan zie je dat de 2de snelste tijd nu de tijd van rhino 1 is, en de 3de snelste tijd ooit die van Mario. En er staan nog een paar MAKkers in de top 12. Er lag nu wel vrij veel grip gisteren, maar dan nog. Denk dat dit wel goede reclame was voor dit kampioenschap. Kreeg ook van de Marshall achteraf te horen dat hij vond dat we heel fair gereden hadden.