Quote:
Originally Posted by Giovanni
Hopelijk kunnen we hem overtuigen om ons op wat meer wedstrijden te vergezellen. Eventueel met een even snelle teamgenoot, zodat de pitstops wat sneller kunnen verlopen ...
|
Normaal had ik huizingen ook mee gereden maar omdat de routebeschrijving niet klopte heb ik na 2 uur moeten opgeven en terug huiswaarts moeten gaan.
De kans zit er in dat er dit jaar nog wedstrijden gereden worden met de mak.
En als dit een zetje kan geven om het niveau wat hoger te drukken waarom niet.Gisteren was het bewijs dat het hier toch ook wel spannend kan zijn en toch niet met 2 vingers in de neus naar de winst lopen wordt.
Op jpr was het verschil nu ook maar slechts 27 seconden als ik me niet vergis met de 2de team achter mij.Vergeleken met de ronde voorsprong dat ik vorig jaar had was het dus al een grote stap vooruit.
Nu ben ik dus geklopt

.
Een teamgenoot moet je niet snel verwachten bij mij.
Ik hou van uitdagingen en pijnig me graag om een wedstrijd te winnen.
Des te groter de opluchting na de wedstrijd.
Maar niet alleen dat,een uur wedstrijd ben ik gewend en als het minder lang duurt lijkt het al eerder op een heat

.
Bovendien heb ik wel vrienden waar ik endurance mee rijd maar die zien competitie niet bepaalt zitten.
Waar zal de laatste race zijn?
Misschien tot in aalst.
Grtz mario
*edit*ik zie net dat ik ben opgeklommen naar de 12de plek.De top 10 zou er nog kunnen in zitten.