Quote:
Originally posted by airco
als je dan achteraan start, en ocharme maar een wagen of 3 kunt voorbij steken, dan moogde volgens mij van veel chance spreken, dat ge door de vele uitvallers alsnog 5 punten (1)verdient!!!
3. Over MS:
- Liet zich verrassen in Malëisie, samen met RB overigens!! Maar zette dit door een superieure strategie zelf weer recht(2)
- in Spanje: Samen met Hakkinnen outstanding ten opzichte van de rest!! Laatste bandenset is problematisch voor MS, hij moet Hakkinnen laten voorgaan!!! Wint alsnog door defect bij Hakki in de laatste ronde!!(3)
- In oostenrijk wordt zijn race naar de maan gereden door JPMontoya, die zich verkijkt bij het aanremmen van een bocht terwijl hij onder druk stond van MS!! Komt terug tot 3e stek, en wortd nog 2e door teamorders bij Ferrari!!!(4)
- Malëisie: een fout maken, de manier waarop hij ze recht zet (ook RB btw) is van grote klasse!!!(5)
- Spanje: Heeft hier misschien geluk gehad dat hakki alsnog uitviel!!!
McLaren-fans zullen hier op zeggen: ALS die motor niet was kapot gegaan had Hakki gewonnen!!
mijn commentaar: ALS Schumi geen slechte bandenset had gehad, dan was Hakki niet eens aan de leiding toen hij uitviel, en had schumi zowieso gewonnen!! uitval van Hakkinnen of niet!!(6)
airco
|
ok
1tzijn dus 2punten
2met heeeeel lang uitblijvende SC
3bandenset: dikken bullshit
4race nie naar de maan, das een racegevecht, as em de gevolgen nie wil dragen, moet em mor nie aanvallen
5en heeeeeeel veel geluk
6da beweert gij, mor dara begin ik were nie over