View Single Post
Old 29-05-2001, 13:45
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by Finish
Nogmaals, dat 'vele' geluk van Schumacher (mjaja zal wel) is ENKEL en alleen te danken aan de idiote problemen bij McLaren.

En daar kan Schumacher volgens mij niets aan doen dat die McLarens stilvallen.
Slechts één opmerking : "geluk" is PER DEFINITIE iets waar je zelf niet kan aan doen eh... Anders is het geen geluk eh!

Als ik deze thread lees ben ik eigenlijk wel blij dat mijn PC thuis gecrasht is, ik heb nu geen enkele uitspraak gedaan die gelijk wie kwetst, men kan mij dan ook niks in de schoenen schuiven en ik bekijk het allemaal vanop een veilige afstand van de esbattementen :-)
Maar de eerlijkheid gebiedt me wel om te zeggen dat McLaren geflaterd heeft, Coulthard wel erg lang achter Bernoldi vastzat (dat is dus meepraten met de Schumi-fans) en anderzijds dat Schumi het niet echt moeilijk gehad heeft en dat de topsnelheid van Bernoldi de factor was die Coulthard zo lang parten gespeeld heeft, wat meteen de verklaring is waarom Verstappen wel en DC niet voorbij Bernoldi geraakte. Ik denk niet dat ik daarmee 1 persoonlijke opninie vermeld heb, ik hou me bij de feiten, ik kom hier trouwens toch 2 treinen te laat om me nog te moeien :-)
En aan Tsjolder : ik had niet gedacht dat het zo zou lopen, maar al bij al hebben we elkaar geen enkele keer ik de haren gezeten eh :-)
Sennake closes the thread (wat mij betreft eh).
Op naar de volgende koers!
Wat de kwis betreft zal ik alles posten as soon as mijn PC het thuis terug doet!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote