ik vind het spijtig dat je er zo over denkt ... per slot van rekening, als je de hits in je galerij bekijkt denk ik toch niet dat die erg laag zijn.
Het bijhouden van een WIP is iets dat je voor jezelf moet doen ... je hebt met de 936 anders een niet alledaags project laten zien.
Van de andere kant is het een keuze die je zelf maakt, maar ik vindt je vorige post meer klinken als een noodkreet voor meer aandacht dan een gegronde reden om niet meer te posten. Je kan ook op andere forums posten (en ik ga geen namen noemen) waar iedereen alles gewoon fantastisch vind, waar het maken van gordels in een model beschouwd wordt als de grootste uitdaging ter wereld en waar meer 'OH' en 'AH' klinkt dan bij de Chinezen op de Grote Markt in Brussel, maar leer je daar veel mee bij? Ik heb geleerd dat hier op de paddock oprecht gepost wordt en dikwijls advies en meningen gegeven worden. Dit is een van de weinige sites waar je nog dingen kan leren. Laat de moed niet zakken en ... gewoon veel plezier houden bij het plakken!
Last edited by Gulfie; 27-01-2007 at 01:23.
|