Thread: saluut
View Single Post
Old 27-01-2007, 11:31
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by coco View Post
Weet je, het is mij niet om die ah's en oh's te doen hoor .Ik ben onlangs veranderd van werk moet daar ook mee bezig zijn natuurlijk .Over mijn foto's van de 206en die porsche ik heb al beter gedaan,het leek wel geklungel .daar bij nog eens helemaal mislukken ,je zou voor minder depresief worden daarom mijn besluut om niets meer te posten
Je zit dus met andere woorden in een dipje. Dat kennen we allemaal. Iedereen heeft wel eens zo'n "schijtmoment". Dan is het logisch dat je alles naast je neerlegt. En als je job extra tijd van je vraagt, dan kun je gefrustreerd worden omdat je onvoldoende tijd over hebt voor je model en dan wil je te rap doen met alle gevolgen van dien...

Zoals de anderen al zeiden, hier is het vooral om de opbouw en verbeteringen te doen. Je foto's in de gallerij lieten trouwens zien dat je geen klungelaar bent. Maar het kan altijd mislopen... Geen antwoord hier wil vaak zeggen dat je goed bezig bent of dat er geen kritiek is... Typisch Belgisch hoor... Trust me, ik geef les...

Kop op Coco, laat het even bezinken en schiet dan weer in actie. Ik moet je nog steeds die decals opsturen. Zorg dat het niet voor niks is he, dat ik je werk kan aanschouwen.

Grtttzzzz
Reply With Quote