Quote:
Originally Posted by coco
Weet je, het is mij niet om die ah's en oh's te doen hoor .Ik ben onlangs veranderd van werk moet daar ook mee bezig zijn natuurlijk .Over mijn foto's van de 206en die porsche ik heb al beter gedaan,het leek wel geklungel .daar bij nog eens helemaal mislukken ,je zou voor minder depresief worden daarom mijn besluut om niets meer te posten
|
Sinds je eerste posts ben je aan het hengelen achter reply's, wat je ook zegt in je 'saluut'.
Nu smijt je het over een andere boeg en begin je over ander werk en mislukte modellen.
Wat is het nu feitelijk ... ?
Zoals reeds gezegd werd in de reply's, kijkt geen enkele van De Plekkers naar het aantal reacties die geplaatst worden. Je mag en kan zeker niet verwachten dat alle reacties poeslief gaan zijn. Mijn 1/18 550 kreeg ondertussen de bijnaam "De Klomp" en ik ben er met moeite deftig aan begonnen.
Als je er niet in slaagt kritiek te zien als opbouwend, wel euh ...
Uit al je posts en je vragen naar aandacht krijg ik de indruk dat je hier bent binnengestapt met het idee 'ik zal ze hier eens iets laten zien'. Tja, dat idee pakt hier natuurlijk verkeerd uit ! Zelfs onze Grootmeesters verwachten hier nog kritiek. Voor minder doen ze het niet ...
Dit gezegd zijnde Cocootje: "Saluut"