Thread: saluut
View Single Post
Old 30-01-2007, 00:55
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Ik vind het spijtig dat je je draai niet echt hebt kunnen vinden op DePaddock. Zoals de anderen al aangegeven hebben, de modelbouwhoek op DePaddock is inderdaad misschien wat anders dan de anderen, in die zin dat we modellen eerlijk trachten te beoordelen. Als er "graag commentaar" wordt gevraagd, dan geven we die meestal wel op een constructieve manier. Echter, het is zo dat ik niet alle afgewerkte modellen even diep in detail bekijk omdat me de tijd daarvoor ontbreekt. Ik ben de eerste om toe te geven dat ik me ook beperk tot diegene die hier al wat vaker komen, omdat ze het systeem ook kennen en er uit leren/geleerd hebben.

Er zijn voorbeelden legio hier op DePaddock van modelbouwers die er quasi niets van bakten in het begin. Ze hebben echter nooit de handdoek gegooid, zijn blijven verder proberen, luisterden naar de opbouwende kritieken van de anderen, leerden ervan en bouwen nu prima modellen.

Bovendien mag een mislukt model geen reden zijn om te stoppen met de hobby (niets meer posten). Als dat de basisregel is, dan zou er hier niemand meer posten, mezelf incluis.

De modeling blues... we hebben er allemaal wel eens last van.

Veel plezier nog, waar de toekomst je ook brengen mag.
Reply With Quote