Dat begrijp ik niet hoor Driesco. Anderen in de toekomst? Wanneer? Na 19 mei? Dan staat de sticker er op en wordt de beschikbare oppervlakte verdeeld onder de URL-eigenaars toch?
Of bedoel je dat er tussen nu en 19 mei nog anderen bij moeten kunnen? Dan heb je 100% gelijk, maar het is ook daarom dat ik geschreven heb dat het maar een voorbeeld is eh. Trouwens, van al die URL's die er op staan is er nog maar 1 zeker van deelname en dat is Mistery. En ik veronderstel Belkarting ook. Maar dan ben ik al aan het veronderstellen eh. De rest heb ik er zomaar opgezet om iets te laten zien eh.
Hoe gaan we trouwens uiteindelijk tewerk? Prijs vragen voor de grote sticker met alle URL's op en de prijs delen door het aantal deelnemers? Lijkt me het eerlijkst?
Verder nog maals een oproep aan iedereen die interesse heeft om zijn URL op de motorkap te laten zetten. Please gasten, ik moet het juiste aantal en de exacte URL's hebben, want we moeten alles nog bestellen, laten maken en erop zetten! Dus je hebt niet de tijd tot 19 mei om te beslissen hoor. Laat ons zeggen ten laatste tegen 1 mei!
Indien je interesse hebt, post dan, HIER jouw eigen naam + de naam van de URL die eop moet komen. Dan kan ik beginnen te ontwerpen met de juiste namen...
|