Thread
:
Renault Mégane: 24u Francorchamps '94-'98
View Single Post
#
8
28-02-2007, 11:27
MFahrer
De Paddock Regular
Zoals jullie weten wordt dit een soort "Fantasy-Renaultje". Eén omdat er geen "typische mégane" bestaat, twee ik toch niets heb met het model/merk, en drie omdat ik geen decals vond van mooie circuit Méganes. Om er te laten maken ging dat toch duur uitkomen en héél lang duren en dat voor een wagen waar ik gewoon wat nieuwe dingen mee wil proberen. (Ik heb vorig jaar een opdracht gegeven decals te laten maken... binnen een week of twee heb ik ze op Jabbeke...
)
Vandaar dat ik het zo wat opvat: Het is vandaag ongeveer dag op dag 10 jaar geleden dat aangekondigd werd dat Renault Vilvoorde de productie ging stilleggen. Vandaar een hart onder de riem voor de Renault productie afdeling, komende van de Renault Sport afdeling! De verwijzingen naar de Spaanse rallywagen heb ik dus weggenomen (bv: Renault Sport Espagne wordt Renault Sport). En Red Renault staat nu dus voor Red Renault Vilvoorde!
Vanavond wordt het beestje voor de tweede keer vernist. Eerste maal over de decals! Verder heb ik me wel al de bedenking gemaakt dat het héél moeilijk gaat zijn om hier een interieurtje in te steken! Zo laag en klein dat de wagen is! We zien wel!
Vanavond wordt er geraced op Petit Spa, er zal dus niet veel gebouwd worden!
G.
Find all posts by MFahrer