View Single Post
Old 29-03-2007, 08:46
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Jah... I'm back... Omdat ik zelf vond na het zien van de foto's dat de tubes te dik waren én omdat ik opbouwende kritiek apprecieer, heb ik tussen de verbouwingen aan het interieur van de 24u Ferrari toch terug aan de intercom-kabel en de drinktube gewerkt!

Wat ik gedaan heb: Dezelfde telefoonkabel dat ik vorige keer had gebruikt, heb ik nu volledig gestript, wat hetvolgende geeft: stukje fijner hé!

Vervolgens het stukje draad opgedraaid rond een ander stukje gestripte telefoonkabel! In vergelijking met de nieuwe "kabel" trekt de oude op die kabels die trekkers aan opleggers verbinden:

De helm is wel wat geschonden door het uithalen van de kabeltjes... beetje retoucheerwerk dus:

De nieuwe intercomkabel zwart gespoten, naast de oude:

De nieuwe drinktube in vergelijking met de oude, zelfde techniek als de intercomkabel, enkel in't mat wit gespoten:

De fijnere drinktube in place gezet! Het scheelt inderdaad in afwerking! Moet wel nog het blauw rond de tube es retoucheren!

Met de nieuwe intercomcable in place, hij staat nog wat rechthoekig rond de schouder, maar dat ga ik vanavond wat beter plooien! Deze foto is namelijk getrokken net nadat de kabel gekleefd was en ik had schrik dat hij terug ging loskomen.

Nu nog juist de gordels aanspannen in de haken en het interieur is klaar:

Overview van het complete interieur: toch beter met de smalle kabels hé! Mijn "pulle Butagaze" zit ook op z'n plaats!

To be continued!

G.

Trouwens... Petit Spa (Met Paddock Members: Futse, Kay, Lester en MFahrer) rijdt dit weekend mee in een 24u FIA GT in Wezembeek-Oppem. We racen daar onderandere tegen Jamme van hier op het forum! Wie zin heeft om voor ons te komen supporteren, altijd welkom! Hier meer info over de race wil kan hier klikken! Misschien tot dan!