Andere onderdelen, zoals de radiators, werden al geweatherd maar kunnen nog niet gemonteerd worden.
De bobijn werd ook voorzien van extra's zoals de steuntjes en wat bekabeling.
Ik was ook niet erg tevreden met de steuntjes van de uitlaten achteraan de versnellingsbak. Ze zijn overgedimensioneerd, niet realistisch en bovendien zijn ze allebei afgebroken bij de manipulatie van de versnellingsbak. Als de vorm nu nog correct geweest was had ik ze kunnen repareren maar als je de referentiefoto bekijkt zie je dat er eigenlijk van die halve maantjes moeten zitten waartegen de uitlaten bevestigd worden via een bevestigingsveer. (Met dank aan Aerogi van wiens site de referentiefoto komt)
Dus gaan we die ook maken. Eerst werden de steuntjes weggesneden en vervangen door metalen steunen waaraan in stukjes plastic buis bevestigd heb die middendoor gesneden waren.
Daarna heb ik de originele uitlaten (waaraan de bevestigingen vastgegoten zaten) vervangen door nieuwe, gemaakt van holle plastic buis. Ook de spaghetti-uitlaten werden al gemonteerd zodat ik de rechte uitlaten op maat kon maken. Ze moeten allemaal nog wel in de juiste kleur gezet worden natuurlijk.
Het volgende dat er moet gebeuren is het vervaardigen van die veerklemmen en een systeem uitkienen om ze aan de halve maantjes te bevestigen. Als ik zover ben zal ik weer wat foto's posten...