Nog rap een postje om even te demonstreren waar ik eigenlijk naar toe wil met al die rare panelen, want ik denk dat enkele mensen niet goed begrepen hebben wat de bedoeling is (althans die indruk kreeg ik op een ander forum).
Het gaat hier om een circuituitvoering van een auto die rechtstreeks is afgeleid van een straatwagen. Ik zit dus met het probleem dat alle sierpanelen die normaal zichtbaar zijn aan de binnenkant van een auto werden verwijderd, en het naakte karkas van de auto zichtbaar is. Die structuur moet ik dus zien weer te geven in de mate van het mogelijke. Daar ben ik hier mee begonnen, maar dat wordt nog verder gedetailleerd. De rechtopstaande panelen die ik heb gemaakt vormen de ruwe omtrekken van dat karkas.
In de body heb ik een stukje plastic gelijmd dat aangeeft in welke mate dat paneel naar buiten mag worden geduwd, zodat het de indruk geeft dat het de binnenkant van de deuren en het koetswerk is. Ik heb het koetswerk even gemonteerd en het paneel met een klem even op zijn plaats gezet, zodat je een indruk krijgt van hoe alles uiteindelijk zal uitzien.