Nogmaals, k vond het héél jammer - als regulier Petit Spa'er - om er niet bij te zien. Zo te horen heb ik een mooie race gemist. Proficiat ook aan de heren Paddockers voor het mooie resultaat, alhoewel ik het precieze resultaat aan MFahrer laat om te onthullen
Quote:
Verder de soms ook bitsige sfeer wanneer in het heetst van de strijd moet worden tussengekomen door een marshall. Als een auto een probleem heeft op de baan, dan kan een marshall echt niets goed gedaan hebben. Het heeft altijd te lang geduurd, of er scheelt altijd wel iets
|
K kan je eigenlijk niets anders dan gelijk geven Dominique. Een slechte actie van een marshall wordt bijna altijd onthaald op kritiek, een goede actie zal nooit op een compliment onthaald worden, ze zal zelfs bijna nooit opgemerkt worden... Het is jammer genoeg "part of the game", en bij ons kan het er wel eens over zijn, moet ik toegeven. Nu ja, je leert alleszins rap bij als marshall, en je leert ook wel die opmerkingen negeren, maar leuk is het natuurlijk niet...
Quote:
Ik heb dan weer meer last met het feit dat de auto's het soms toch wel erg hard te verduren krijgen. Je stopt een heel pak werk in een model om het toch zo mooi mogelijk te bouwen, en je ziet dan dat de auto's op de baan in het rond vliegen. Ik denk niet dat er 1 auto zonder blikschade is uitgekomen, die avond. Jammer van al dat modelbouwwerk, vind ik dan.
|
Dit kan ik ook volledig begrijpen. Zeker met de modellen zoals jullie die maken zou ik ook niet echt de baan op durven. Wij steken veel tijd in onze modellen, maar lang niet zoveel als jullie, denk ik (allee, k kan hier alleen over mezelf spreken natuurlijk

). Anderzijds geeft het toch een super gevoel om een eigen creatie over de baan te zien scheuren, ook al gaat het maar over schaal 1/24... En ja, we zijn allemaal zeer competitief ingesteld, we willen allemaal winnen, en dan wordt er wel eens wat schade gereden. Maar dat nemen wij er graag bij...
Bram