View Single Post
Old 28-05-2007, 19:05
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Wel kijk...

Ik ben allereerst zeer tevreden met jullie eerlijk reacties. Ik ga met bijna alles akkoord wat jullie zeggen:

-het gaat er soms bitsig aan toe, maar dat is echt niet enkel bij ons, wij krijgen bij uitraces meermaals op onze donder (zoals iedereen) als het zogezegd niet snel genoeg gaat... dat ligt in het karakter van dit soort competitie vrees ik.

- het is enorm competitief op deze manier, en misschien niet de beste initiatieles, temeer omdat de er (zoals int echt) in deze endurance voor dubbele punten gereden werd in het kampioenschap. Waarschijnlijk was dat ook één van de redenen waarom Johan ondanks z'n misselijkheid toch bleef voortrijden... die puntjes waren enorm belangerijk.

- sommige wagens hebben inderdaad schade opgelopen, maar het is al bij al tot het minimum herleid. De "De Paddock Audi" ziet er uit zoals hij aan de race begonnen is, behalve een rubberspoor op de motorkap, hoe dat jullie dat voor elkaar gekregen hebben is mij nog altijd niet duidelijk! Mijn Bastos BMW ziet er na het hermonteren van spoiler en spiegels net zo uit als hij er voor de race uitzag. Mindere chauffeurs rijden wel meer schade, das in't echt ook zo... Een laatste puntje is dat deze wagens speciaal gebouwd zijn om te racen, en ik versta dat de omschakeling modelbouw/slotracen niet altijd makkelijk te maken is in het hoofd.

- de rijtijd voor de Paddockers was inderdaad weinig in dit format, in het vervolg moeten we inderdaad zoeken naar een ander format om rondjes te bollen. Maar in deze wedstrijd was het de enige manier... ik kon onmogelijk 3 wagens inzetten om uit te lenen. Met eigen wagens was het natuurlijk anders geweest... maar dat is misschien iets voor de toekomst... in bijvoorbeeld een Paddock race, met enkel Paddockers, dat het niveauverschil niet zo groot is en dat iedereen komt om eens met zijn eigen creatie op de baan te komen. Een andere optie is een exclusieve Paddockrace op 1/32, waarbij bijvoorbeeld per Paddocker een SCX WTCC aangeschaft wordt (34 euro) en waarbij er dus geen wekenlang modelbouwwerk kan kapot gaan en waarbij de rijtijd aanzienlijk verlengd wordt.

Ik ben ook eens benieuwd naar de reactie van Sennake, omdat hij er in de ogen van de anciens er het meest voor ging, zowel op de baan als naast de baan. In de cijfers valt ook op te merken dat Sennake het snelst rondreed met de A4 en duidelijk meer rondjes draaide. Met een gemiddelde van zijn aantal ronden op "GROEN!" (nochtans de moeilijkste lane met kortste en veraderlijkste bochten), waren jullie nog een plaatsje opgeschoven in het klassement.

Huudo, Ivm de foto's... laat maar weten waar ze staan. Ik ben alleszins benieuwd naar het resultaat.

Om af te sluiten bedank ik jullie nog eens om tot in Gent te komen om een avond met gemengde gevoelens door te brengen. Als jullie het nog eens zien zitten in een "betere, minder competitieve omgeving", laat gerust iets weten. Misschien kunnen we samen tot een leuk initiatief komen. Eventueel kan ik mijn "rallybaantje" eens meebrengen als er eventueel een Paddockmeeting in de buurt van Gent doorgaat! Geen competitie, enkel initiatie... geen timing in de buurt, gewoon bollen!

Dominique op baan rood: in de ankers voor de "chicane"

Huudo (in de achtergrond) duidelijk met succes in de aanval op Walter en Morgan, je ziet de Audi zo naderen op de andere twee:

En dichter...

En dichter...

Sennake op GROEN! door de "Double Gauche":

Heren, tot de volgende!

G.

Last edited by MFahrer; 28-05-2007 at 19:20.
Reply With Quote