View Single Post
Old 28-05-2007, 20:53
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by MFahrer View Post
Wel kijk...

Ik ben allereerst zeer tevreden met jullie eerlijk reacties. Ik ga met bijna alles akkoord wat jullie zeggen:

-het gaat er soms bitsig aan toe, maar dat is echt niet enkel bij ons, wij krijgen bij uitraces meermaals op onze donder (zoals iedereen) als het zogezegd niet snel genoeg gaat... dat ligt in het karakter van dit soort competitie vrees ik.

- het is enorm competitief op deze manier, en misschien niet de beste initiatieles, temeer omdat de er (zoals int echt) in deze endurance voor dubbele punten gereden werd in het kampioenschap. Waarschijnlijk was dat ook één van de redenen waarom Johan ondanks z'n misselijkheid toch bleef voortrijden... die puntjes waren enorm belangerijk.
Nogmaals, zoals ik ook zei op het einde van de avond. Respect voor al diegene die slotrijden als hun hobby/passie hebben. En voor de motivatie waarmee gereden wordt. En ik begrijp ook de gedrevenheid waarmee je ons naar Gent hebt gehaald om jullie passie aan ons te tonen. Echter, we hadden het al op voorhand - meerdere keren zelfs - aangegeven dat wij NIET in de competitie an sich geïnteresseerd waren maar eens wilde proeven van het rijden met een semi-pro slotbaan op 1/24ste. Maar we zouden en moesten komen om mee te draaien in jullie competitie. Pas nu blijkt dat er dubbele punten te verdienen waren - ook dat wist ik niet - en verklaart natuurlijk veel.

Maar dat neemt niet weg dat ik het altijd ongehoord zal blijven vinden om je gasten al roepend onder de voeten te geven. Want uiteindelijk waren we te gast. Of moet ik bij onze volgende meeting de nieuwkomers een uitbrander geven als ze te dicht bij de modellen komen...? Lang gaan ze niet komen, denk ik. Ik wil hier geen zaak van maken, absoluut niet, maar ik wil ook niet dat het, zoals nu, onder de tafel geveegd wordt als "zo gaat het er nu eenmaal aan toe, pech gehad". Als je iemand uitnodigd ga je zo niet tegen hem te keer.

Anders is het als ik zelf beslis om in de competitie mee te rijden. Als ik op voorhand weet wat er op het spel staat en als ik zelf beslis om naar de race te gaan, op eigen initiatief. Dan laat ik met plezier over me heen komen wat er zoal geroepen wordt. Ik ben dan immers "part of the game" en zal wellicht hetzelfde doen. Dat ik er niet voluit voor ben gegaan, is het gevolg van een en ander. Wat ook opviel was dat het toch wat rustiger werd tegen de marshalls nadat er enkele opmerkingen gemaakt waren over de interventies van de piloten. Het kan blijkbaar dus toch wel anders.

Verder versta ik perfect dat je geen 3 auto's kan inzetten en dat verwacht ook niemand. Wat we de volgende keer moeten doen, is op voorhand goeie afspraken maken met communicatie in 2 richtingen.

De ritjes "tegen" Walter waren wel zeer leuk, precies omdat die met eenzelfde ingestelheid meedoet als ik. Ga je eraf en duurt het wat, ok, dan is het maar zo. De wereld blijft niet stille staan he. Ik heb in enkele manches zelfs op Walter gewacht als ik hem eraf BTCC'de. Logisch dat ik minder rondjes had.

Dat krijg je natuurlijk als je vanuit een verschillend standpunt vertrekt. Volgende keer gewoon beter.

Last edited by Guido; 28-05-2007 at 21:07.
Reply With Quote