Quote:
Originally posted by Driesco
Waarom al die kosten maken ? Bezorg ze aan mij en voor een prikje laten we ze professioneel scannen en uitbelichten als het moet op een echt grote scanner met alle mogelijkheden erop en eraan. Zelf detoucheren is mogelijk, maw, enkel de wagen en niets er rond.
Als jullie intresse hebben vraag ik het wel eens aan dienen gast bij ons op het werk. Als je wat gerief verzamelt wil hij dat misschien wel eens komen doen op een zaterdag achter zijn uren voor een prikje.
Just a tip
|
Bedankt voor de tip, maar het leuke van fotografie is zelf lekker klooien. Daar kun je uren mee zoet zijn......heerlijk
Zoals ik de foto's maak vallen die kosten best mee...... een rondje in het cafe is duurder
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|