View Single Post
Old 11-06-2007, 07:18
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Tamiya Porsche 935 Turbo

Ja gasten,

Zoals sommigen weten ben ik bezig aan mijn de 2e Porsche 935 in mijn slot-carriere. De eerste 935 was de tweede wagen die ik ooit gebouwd heb, snel snel in elkaar gestoken om toch mee te kunnen bollen bij in de bekende Group 5 Series. Niet de manier om één van je lievelingswagens te bouwen. Vandaar deze tweede poging... véél modelbouwbehendigheid, ervaring, materiaal later begin ik terug aan deze wagen. Dit keer wordt de wagen ook niet gebouwd om "buitenshuis" de Group 5 series mee te bollen, maar om bij ons de Le Mans 75 tot 80 mee te rijden.

De body, zeer goed ontdaan van de gietnaden, koelribben boven de voorwielen opengemaakt en met redelijk wat succes gespoten! Hij blinkt lekker!

Wide ass:

Koelribben opengemaakt in de neus:

Het geheel:

Samen met zijn "oude broer"... na 3 kwartier (zonder overdrijven!!!) ligt 1 decal goed op deze wagen! De moeilijkheid zit hem dat de decal in verschillende richtingen plooit en glooit en nog tussen luchthappers moet passen:

De doorschijnende decals zijn vervangen door een set nieuwe, om de vergeling tegen te gaan. Met succes dus...

Strak toch?

[img]Een paar uurtjes later ligt de tweede decal om 1 de eerste aan te vullen om zo de vleugel af te werken:
http://ikandeez.net/av-blink/porsche935turbo/935_11.jpg[/img]

...