View Single Post
Old 11-06-2007, 07:23
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Vele uurtjes decallen en detailleren later ziet de wagen er zo uit, klaar om te vernissen. De decals zijn allemaal goed gelukt, geen neepjes geen plooien, alles sluit mooi op elkaar aan:

Kijk eens diep in mijn donkere ogen:

Vette kont:

Jacky zijn 1/24 lichaampje samengezet:

Standaard zit er deze rare helm... (veel te groot, rare verhoudingen...)

Toch maar vervangen door dit ScaleRacing helmpje: ziet er veel beter uit vind ik...

Ondertussen is de wagen twee keer vernist... met succes leek in het begin. Een eerste zeer lichte laag Gunze was mooi verspreid, de decals waren niet aangetast. Tweede iets dikkere laag (maar nog niet echt vol vol hoor), bleek de eerste uren de decals ook niet aan te tasten. Toen ik deze morgen opstond, ging ik uiteraard meteen kijken naar mijn Porsche. Tot mijn enorme teleurstelling moest ik vaststellen dat er toch kleine neepjes in de decals gekropen zijn. Gelukkig is't niet overdreven veel... maar het zag er vééél strakker uit voor de vernis erop lag. Om gek te worden hé... bij die Mégane gaat alles smooth, bij die BMW gaat alles smooth met de vernis... bij een auto die ik echt met ongelofelijk veel inzet wil bouwen... gebeurt dit weer... net hetzelfde als de 996 GT3RSR. Vernisfoto's volgen binnenkort!

G.