View Single Post
Old 30-06-2007, 09:14
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Futse View Post
Zo een kit bestaat in de US trouwens voor de echte Focus RS (vorige generatie dus), officieel verkrijgbaar via Ford. Geloof zelfs dat het mogelijk is om er een dikke V8 in je Focusje te leggen, alweer volledig officieel Ford-stuff! Lekker dus...

B
I know! Die hebben ze enkele jaren geleden zelfs eens als "concept" gepresenteerd. De zogenaamde Ford Focus RS8! Dat wagentje zag er wel net hetzelfde uit als de gewone RS.

Maar even iets anders:

Ik zit bang af te tellen tot de moment dat mijn Xbox de geest geeft. Ik ben echt niet tevreden over Microsoft! Van de 1ste generatie Xbox heb ik 2 exemplaren gehad, beide stuk gegaan met hetzelfde probleem (laser). Een van de twee was al eerder (voor hetzelfde probleem) onder garantie in reparatie geweest, maar later (buiten garantie dus) ging die weer stuk. Een herstelling was nogal prijzig en ik kon een andere overkopen van een goede vriend. En enkele weken later, jawel! Van 't zelfde! Klop je dan met dit probleem aan dan krijg je eigenlijk geen enkele service. (Misschien kan u via eBay een nieuwe aanschaffen! ) Dat wil ik als teleurgestelde klant niet horen.

Voor alle duidelijkheid, ik spring met mijn consoles zeer zuinig om. Met mijn Playstations heb ik bijvoorbeeld nooit echt problemen gehad.

En nu dus de Xbox 360. Heb ik dat ding net in huis gehaald, komt een andere kameraad af met een krantenartikel dat beweert dat de nieuwe 360 discs stuk leest. En wat denken jullie? Jawel! Mijn disc van Test Drive Unlimited werkt nog hooguit 5 minuten voor het spel vastloopt. Je ziet ook duidelijk krassen die mooi met de draairichting meegaan en onmogelijk op een andere manier ontstaan zouden kunnen zijn. Ook bij Forza 2 begin je duidelijk krassen te zien. Volgende week koop ik een memory unit, zet ik mijn savegames over en stuur ik mijn 360 naar Microsoft. Ik hoop alleen dat ik voor mijn beschadigde games enige vorm van compensatie mag verwachten!