Quote:
Originally Posted by Pinzie
Inderdaad, ze hebben toch Vlaams geld genoeg om te spenderen, dus het kost ze zelf niets 
|
Zit er eigenlijk enige relevantie in zulke uitspraken of is dit gewoon iets populistisch?
Ik hoor die praat overal maar ik weet eigenlijk niet waar men daar mee naartoe wil? Ofwel wil je de F1 op Spa en dan cash je ze neer aan Bernie (de euromillions bedoel ik dan), ofwel laat je alles als het is en is er geen F1.
Voor alle duidelijkheid : ik ben één van de mensen die denken dat je Bernie eens een dikke vinger moet geven en hem moet wandelen sturen. Zo zouden we het mooiste circuit ter wereld mooi kunnen houden (voor racers en toeschouwers) en ik ben er vast van overtuigd dat Spa kan overleven zonder F1. Heel veel andere europese circuits doen dat ook (en kijk bvb maar naar Zolder, die hebben al eeuwen geen GP meer maar staan meer dan ooit op de autosportkaart in Belgie en omstreken!).
Maar goed : "de politiek" wou een GP van Belgie en er is dus geld neergelegd om die naar hier te halen. Maar waar halen jullie de bewijzen voor die "geldkaroussel" naar Wallonie toe. In alle geval geef ik daar dan liever mijn belastingscenten aan dan aan de 'Jupiler League', dus voor mij geen probleem hoor.