View Single Post
Old 17-07-2007, 07:01
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Merciekes mannen... bij elk "model" probeer ik jullie raad op te volgen en toe te passen! Dat was de reden waarom ik me hier bij jullie in the first place aansloot ook natuurlijk!

Terwijl de vernis aan't uitharden is heb ik wat verder gedaan aan het interieurtje. Eerst en vooral heb ik de vloer bijgewerkt zodat de twee zetels er makkelijk in passen. Normaal gezien heeft de rechterkant van het interieurtje zo'n verhoging om bv de brandbluser of zo op te zetten. Dit heb ik er mooi uitgesneden terug dichtgemaakt met een stukje rechte lexan. De linkerkant heb ik dan hetzelfde gedaan om te maken dat beide zetels mooi even hoog zitten. Derna werd alles in "semi gloss black" gespoten. Bij de standaard Tamiya doos wordt er zo'n velletje "alcantara" bijgeleverd om delen van de "vloer" en de plaats waar de achterzitjes bij een gewone 996 zitten te bekleden. Ik heb dan ook het lapje alcantara op maat gesneden van het Q-model interieur.

Toch eventjes aan bezig geweest om het te doen passen...

In de auto ziet het er zo uit:

Zoals gezegd wordt deze Porsche geen winnaar om de reeds bekende redenen, maar nu is het interieurtje ook verdrievoudigd van gewicht door het "alcantara". We zullen wel zien hoever we het schoppen met deze GT3. In een echte Gumball3000 zou een 996 GT3 ook maar klein bier zijn tegen Enzo's, Murcielago's, Diabolo's, Pagani Zonda's, Mercedes SLR's, ... dus bij ons ook! Pas op... normaal gezien hou ik niet van klein bier hoor... maar voor een Porsche maak ik graag een uitzondering!

Ondertussen is ook al de rest van het interieur in't zwart gespoten en ligt nu alles klaar om gemonteerd te worden. Momenteel wacht ik nog op een doosje met rijdersfiguren van onze vriend Marcus (HF_INTEGRALE). Maar normaal gezien zou ik vanavond zo'n doosje kunnen hebben!

To be continued!

G.