Ruitrubbertjes zijn gedaan, maar moeten hier en daar geretoucheerd worden, de tape was blijkbaar niet meer zo goed! De voor- en achterruit zijn met andere tape gedaan en die zijn wel lekker strak! Kan ik die ruitrubbers een beetje wegvrijven met compound of zo? Of het witte gedeelte opwrijven en zo de "rubbertjes" recht wrijven? Graag wat info door ervaren bouwers aub!
De binnenkant van de wagen is volledig zwart geverfd om de gele doorschijn tegen te gaan. Nu ziet het er veel beter uit langs de buitenkant. Al die extra verf (ook in het dak) is niet echt ideaal om te slotten, maar zoals gezegd was dit al geen pure winnaar hé, zeker niet met die alcantara binnenbekleding!
Ook niet mijn beste fotowerk, maar die zijn gisteren in een rapke genomen na het opzetten van het grote circuit!
Alle delen van het interieur zijn klaar! Hier moet alles gewoon op z'n plaats gekleefd worden en in de body gezet worden! Op één of andere manier zou ik deze Gumballer zaterdag naar Wezembeek willen meepakken en daar wat "testrondjes" rijden!
G.