Bedankt Guido... ik heb de raamrubbers deels verwijderd en dan herschilderd, maar tis precies of de verf niet 100% pakt op de vernis... Tis weer niet 100% maar wel véél beter! Ik ga ze wel nog eens te lijf met compound om ze iets beter "af te lijnen"!
Ondertussen ook de rest verder gedaan! Nie gemakkelijk om in die 996 voorste lichtblokken de halve maantjes te plaatsen vind ik...
De blokken in de neus:
Deze Gumballer wordt ook echt ingegespd!
Inside... je ziet het zwart geschilderde gedeelte, is wel mooi om te zien als het interieur erbij zit. Kga da misschien nog doen! De voorste en achterste ruit zitten er hier in, achterste LED's ook.
Interieurtje... De passagiersstoel heeft uiteraard ook z'n gordeltje, de piloot zit ondertussen bijna volledig ingegespd, enkel de kant van het interieur moest nog vastgemaakt worden!
Dit alles is zowat gefotografeerd rond 22u gisteren avond. Ik kwam boven bij "madame" en ze was naar een romantische film aan't kijken. Rap wat Cola genomen en voortgedaan! ;D Ondertussen zitten ook de zijruiten erin, is het interieur volledig afgewerk en zitten de voorste LED's op hun plaats, uitlaatjes en onderlipje van de spoiler geschilderd!
Het lijkt me toch nog mogelijk dat deze zaterdag mee gaat naar Wezembeek!
G.