Welcome Modena
Welcome Modena !
Ik zie dat je mijn raad in de pits opgevolgd hebt (die ouwe bekende zonder naam was dus ik) en naar hier verhuisd bent !
Groot gelijk zou ik zeggen !
Wat Coulthard betreft vind ik dat hij bij vlagen een briljant piloot is die zich zeker kan meten met piloten van het kaliber van Schumacher, maar hij mist de consistentie en de aggressie van Schumi. Als hij een goeie dag heeft is hij zeker in staat als eerste te finishen, maar jammer genoeg heeft hij meer slechte dan goeie dagen. Schumacher is zeker niet onfeilbaar,verre van , maar hij rijdt veel regelmatiger dan Coulthard en ook wel agressiever. Zoals ik hierboven al gelezen heb, dwingt Schumacher toch nog altijd meer autoriteit af dan Coulthard. Een piloot die Schumacher achter zich heeft rijden zal misschien makkelijker in de fout gaan dan wanneer hij Coulthard achter zich heeft hangen. De enige die minstens even aggressief rijdt als Schumi is Montoya, maar daar zullen we in de toekomst nog wel meer van horen.
Komt daarbij nog dat Coulthard dit jaar moet rijden met de meest onbetrouwbare Mclaren sinds jaren, dus makkelijk zal het zeker niet worden.
Natuurlijk hoop ik dat hij terugkomt, want voor het ogenblik is hij nog de enige serieuze kandidaat voor de titel naast Schumacher.