View Single Post
Old 06-01-2008, 18:53
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

De weg naar huis terug.

Lachende gezichten allemaal, dus dit dagje shoppen in NL, zal wel de moeite geweest zijn. De weg naar huis terug verloopt zonder verdere "incidenten". Voldoende tijd om onderweg even een balans op de maken. De drie zaken die we bezocht hebben, benaderen die automodelmarkt met een andere insteek, waardoor er voor ieder wat wils was. Bleek ook uit de babbel achteraf. Ieders voorkeur ging wel naar een andere shop uit, gewoon ook omdat de interesses wat anders liggen. En dat is het mooie aan deze trip denk ik. Niet goed wetende wat te verwachten overal, bleek er toch een mooie mix in te zitten voor iedereen, zodanig dat niemand zich echt verveeld heeft.

Voor het avondmaal werd er, naar goede gewoonte bij een terugkeer uit NL, gestopt aan het wegrestaurant in Minderhout. Napraten, nog wat bijlachen en een telefoontje naar onze beste modelbouwleverenacier - diegene die we altijd in Minderhout ontmoeten, hij mocht ook nu niet ontbreken - en het was weer tijd om definitief naar huis te keren.

21.50 en weer thuis. Wat rest, zijn 3 leuke kits toegevoegd aan mijn collectie, leuke herinneringen en deze thread als afsluiter. Dank u wel mannen, voor alweer een fijne dag!

ps. Gery heeft nog meer foto's genomen, dus van zodra hij ze hier post, zal ik ze in de teksten bijpassen.

Last edited by Guido; 07-01-2008 at 00:05.
Reply With Quote