View Single Post
Old 13-01-2008, 09:52
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Ondanks dat ik dus één symbool nog niet kon vinden en dus ga zelf moeten ontwerpen, ben ik toch al gestart.

Eerst moesten alle merken, symbolen en tekst van het net geplukt worden. Sommige logo's moesten bewerkt worden. bij Canale 5 klopte de plaatsing van de 5 bijvoorbeeld niet. Eenmaal alles gelukt, was het dan een zaak om alles af te meten op de kas om het passend te maken. Als dat in orde was, kon het proefdrukken beginnen...

De kwaliteit zag er behoorlijk goed uit. Nu gaan we finaal passen: knippen en op de body plaatsen om te kijken of het in orde is. Twee decals moesten aangepast worden: de Panasonic op de motorkap en het canale 5 logo op de deur.

Toen we dat wisten, gingen we over tot het aanpassen en dan weer proefdrukken en passen. Alles OK deze maal. Als laatste stap werden de decals dan geprint. Ik laat alles nu afgedekt rusten tot vanavond om er dan Liquid decal film over te zetten. Als slot komen er dan enkele laagjes vernis over. Dat alles zal toch een weekje of twee in beslag nemen... Voor wie goed gekeken heeft, zag ook de extra decals van Marlboro en pirelli voor de Celica...

Grtzzzz
Reply With Quote