Ik maar een kleine beetje verder gedaan, maar toch weer enkele foto's genomen. De 2 gaatjes voor de positiepinnetjes zijn uitgeboord. Zoals je kan zien op de foto had ik bij pijltje 2 eerst ietske te veel naar binnen geboord. Het pastte daardoor niet goed, dus ben ik ietske naar buiten gemoeten, net tegen de rubberen rand van het schuifdak af (een meevaller dus). Het gaatje is ondertussen opgevuld en de 2 pinnetjes zijn gelijmd met 2K epoxylijm. Daarna alles netjes weer bijgeschuurd, waardoor dit in de primer kan. Op de foto kan je ook zien dat één en ander nog niet perfect is uitgelijnd, maar dat komt omdat de K7 maar aan 1 kant getaped zit. Het vele droogpassen, heeft ondertussen wel aan het licht gebracht dat het juist uitlijnen van de K7 cruciaal zal zijn tijdens het lijmen. Omdat blijkt dat dit niet makkelijk is, zal ik misschien nog enkele strips aan de binnenkant van het dak lijmen om hierbij te helpen.
Vooraleer ik kan beginnen met de grondlaag moeten er eerst nog enkele dingen gecorrigeerd worden (zie pijltjes). De bevestiginglip van de ruit moet verwijderd worden en het gleufje waar de spiegel in moet, dient ingekort. Ge vraagt u soms af of ze wel een prototype van deze kit gemaakt hebben, want dit slaat helemaal nergens op.
Ook even een foto van de antennevoet. Deze komt uit de mish-mash en de grote top bovenaan moet er zeker nog af. Eerst dacht ik dat deze antennevoet wel ok was, maar nu ik het zo op de foto zie, denk ik daar anders over. Veel te zwaar. 'k zal dus nog wat verder moeten snuffelen ofwel deze aanpassen.
Ook eens een overzichtfoto genomen. Let op de achterspoiler die al gespoten is. Dat heb ik uiteraard nu niet gedaan, maar is nog een restant van de vorige kit. Het geeft wel een idee van hoe de kleur er zal komen uit te zien.