Quote:
Originally Posted by Guido
Iedereen is uiteraard altijd van harte welkom op een stand van De Paddock, maar exposeren is iets wat we voorbehouden aan de clubleden, toch? 
|
Absoluut !! Ik bedoelde eigenlijk dat de standjes ginder te Bissegem vooral van lokale clubs en particulieren komen. Het was een beetje fout gezegd. Ik vind het trouwens reuze dat je het aangeeft dat het best zou kunnen vanuit De Paddock zelf, onder de genoemde voorwaarden. Het is er maar een kleine beurs, dus dan verwacht je niet meteen de grotere clubs... Anyway, ik ga er mensen voor warm maken om lid te worden EN om eventueel volgend jaar te exposeren.
Quote:
Originally Posted by Nismo
Shame on you
|
I know, maar ook shame on the weather want als het mooi weer is, ben ik niet thuis of heb ik geen tijd... Ik hoop op woensdag...
Quote:
Originally Posted by rallymen
Is voor mij ook maar 10 min rijden dus ik kom zeker ook eens af.
@Loeten ben jij daar het hele weekend?
Laat eens iets weten.
Ben daar over een jaar of 10 eens geweest maar stond bijna niets van rally, was bijna allemaal militair.
Is dat al een beetje veranderd of niet?.
|
Ik ben daar heel het weekend, zeker weten. Het is wel carnaval te Gullegem, waar heel mijn schoonfamilie aan meedoet, maar modelbouw komt voor mij op de eerste plaats!!
Vorig jaar was het eerste jaar dat er eens een deftige tafel met auto's stond. Het initiatief kwam van een ontgoochelde bouwer die via de Nederlands modelbouwsite een oproep plaatste. Met zijn vieren waren we aanwezig: tuning, racewagens, specials en mijn rallycars. Ook dit jaar zal dat zo zijn, maar hebben we wel 10 meter gekregen...