View Single Post
Old 31-01-2008, 22:08
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Ha, maar die avondlijke telefoontjes, dat is nu eens echt mijn ding.

Serieus, ik kan me er uren mee "amuseren". Wellicht omdat ik ook jaren in de verkoop heb gezeten en alle trukken van de foor een beetje ken. En ondanks het feit dat ik op voorhand al weet dat ik finaal nee ga zeggen, laat ik ze hun gang gaan. Zo van, de deur mag een klein beetje open om te kunnen praten, maar binnen komen ze niet. Onlangs een dame van Telenet 10 minuten zoet gehouden, tot ze na die tijd van miserie zei: "Wel meneer, ik hoor dat u niet te overtuigen bent".

Ik ben natuurlijk wel te overtuigen, maar de heer/dame aan de andere kant van de lijn, moet natuurlijk wel wat meer in haar marge hebben dan hare standaard parlé. Ik laat me namelijk heel graag iets "verkopen", wat per definitie wat anders is dan iets laten aansmeren. Geloofsbeleiders aan de deur zijn trouwens mijn lievelings verkopers.

En eerlijk, ik heb me vandaag nog in niets geërgerd. Niet in de file deze ochtend, niet in het slechte weer en file als gevolg daarvan deze avond, niet in het gezemel op de radio want die gaat gewoon af voor een cd-tje.
Reply With Quote