View Single Post
Old 01-02-2008, 16:17
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular

Jan,

Bedankt voor de moeite.
Echter vind ik je Nurburgring lijst op het eerste zicht onvolledig, maar das niet het belangrijkste, daar kom ik later op terug.

Voor zover het nog niet duidelijk was, ik ben er helemaal niet tot in de kist van overtuigd dat de Nurburgring 24 >>> Le Mans 24h.
Ik heb dan ook al in meerdere posts getypt dat Le Mans op bepaalde gebieden niet te evenaren valt (historie, prestige, naambekendheid ...)
Echter stel ik mij wel de vraag, als "insider" van Nurburgring 24h, of de verhouding tussen de 2 koersen zoals ze VANDAAG zijn nog zo is zoals de meesten instinctief willen aannemen.

Vandaar mijn herhaaldelijke vraag om objectieve vgl maatstaven om er een beter idee over te krijgen, figures and facts, das toch de logische handelswijze?

Ik heb momenteel geen tijd om een lijst piloten te filteren, maar nadat jij die moeite gedaan hebt vind ik het maar normaal om ze ook te doen.
2 minuten lezen gaf er mij al meerdere extra piloten die ik aan de jury durf voor te dragen

Ik kom dus nog met een aangepaste lijst terug en ga ook nog eens nadenken of absoluut aantal toppiloten dan wel percentage vgl het best is.
Voor beide valt iets te zeggen, immers als supporter wint ge er toch bij als er meer toppers rijden, onafhankelijk of er ook meer amateurs zijn?

Groeten
Reply With Quote