Mijn contacten bij Telenet zijn niet slecht. Het is wel de afdeling Telenet Solutions (voor bedrijven) en daar proberen ze veel minder met de mensen hun voeten te rammelen. Momenteel is het daar anders ook miserie met de overname van UPC. Die overname is al een half jaar geleden bekend gemaakt, tijd genoeg dus om zich deftig voor te bereiden zou je denken. Niet dus, Telenet kan niets van problemen bij UPC oplossen.
Bij Telenet zelf (niet Solutions) is er een dienst die zéér ver mag gaan om klanten te winnen. Die mensen mogen echt alles gratis aanbieden, erop los liegen , bijna omkopen... om toch maar klanten te hebben. Vervolgens gaan ze die proberen upsellen, kortom, naast internet ook nog voor televisie, telefonie... klant maken, zodat ze zeker niet kunnen vertrekken.
Die van de Bordeaux-wijnen hebben mijn ouders ook al vaak lastig gevallen, maar die weigeren te luisteren, als ge zegt niet geďnteresseerd te zijn. Die weten van geen ophouden.
De ECI heeft mij ook al goed liggen gehad met hun verkoopspraat. Stomme kleine letters niet gelezen alvorens te tekenen, dat je per x aantal maanden iets moest kopen. Rap opgezegd, zonder problemen, nog dezelfde dag. Alle chance. En niets meer van gehoord.
Last edited by redje; 02-02-2008 at 12:45.
|