View Single Post
Old 11-02-2008, 00:27
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

De kas werd ondertussen een 2de keer gespoten, opnieuw wat bijgeschuurd en voorzien van een 3de laag primer. Deze werd opnieuw opgeschuurd totdat ze nagenoeg perfect was om de eerste kleurlaag te krijgen.

Vandaag ben ik dan begonnen met de kleurlaag. 1ste mistlaag, gevolgd door een 2de mistlaag. Deze bracht aan het licht dat er toch nog enkele gedeeltes niet helemaal naar mijn zin waren, waardoor er opnieuw een schuurbeurt met 1000 wet & dry volgde om deze plekjes glad te krijgen. Tijdens de 3de mistlaag dwarrelde er wat stof in de overigens perfec gelukte spuitbeurt, dus die moesten er ook weer uitgeschuurd worden. De 4de laag zou een wetlaag worden, en dat ging eigenlijk prima. Zo ziet ie er nu uit, sjiek he...!

Maar toch niet! De wetlaag heeft het probleem van de ghostlines opnieuw naar boven gebracht. Ik weet het nu zeker. Met autolakken, geen wetlaag zetten... De blauwe pijlen op de foto's geven het fenomeen goed weer. Op het einde brak ik dan nog de dwarser van de achterste bumper. Buiten de herstelling hiervan, mag ik dus nog wat gaan schuren aan de ghost lines. Hopelijk zal de 5de laag dan de laatste zijn en kan ik aan de vernis beginnen.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	fujimi_honda_prelude_2.2-17.jpg
Views:	220
Size:	143.5 KB
ID:	9268   Click image for larger version

Name:	fujimi_honda_prelude_2.2-18.jpg
Views:	143
Size:	225.4 KB
ID:	9269   Click image for larger version

Name:	fujimi_honda_prelude_2.2-19.jpg
Views:	141