View Single Post
Old 12-02-2008, 23:52
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Quote:
Originally Posted by Dominique View Post
Ik denk maar hardop, dus als iemand het tegendeel heeft ondervonden, just shoot.
Quote:
Originally Posted by Guido View Post
Zoals ge weet, is mixen van diverse types verven bij mij: "not done". Dus de primer die erop zit is van dezelfde samenstelling als de kleur. Bovendien, als de verf te aggressief zou zijn visavis de plastic, dan zou er van de plastic niet veel meer overschieten denk ik.

Think again!
Bij deze dus

Maar ik blijf toch nog even bij mijn stelling, tot het tegendeel aangetoond is. Want - think again - wanneer vertoont een vloeistof zijn agressief karakter tov de ondergrond? Net zolang todat hij opgedroogd is. Dus wanneer je een probleem opmerkt dat na het opdrogen niet meer verergert, dan zou dat daar aan kunnen gelegen hebben. Dus éénmaal de verf is opgedroogd, stopt dat proces vanzelf. Enfin, dat is mijn theorie...

Maar, om dit te kunnen uitsluiten, zouden we de chemische eigenschappen van de gebruikte verf naast de samenstelling van het plastic moeten leggen, en een laborant opsluiten in dezelfde kamer totdat we zekerheid hebben dat het veilig is of niet. Waar zijn we dan mee bezig?