View Single Post
Old 13-02-2008, 00:43
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Dominique View Post
Dat is niet voor de volle 100% correct, want ik ben ook vragende partij, en dus per definitie bereid om mijn deel van het testen op te nemen.
Alleen doe ik het niet rechtstreeks op modellen, en probeer ik uit te vissen of een combinatie van verschillende soorten niet tóch zou kunnen werken, binnen de mate van het redelijke weliswaar ...

"To be continued ..." zullen we maar zeggen.
Ik weet wel dat er meerdere vragende partij zijn, maar hoe zie jij dat dan praktisch, bereid zijn jou deel van het testen op te nemen? Gewoon bestellen en beginnen spuiten, lijkt mij een goeie start te zijn. Niemand houdt u tegen en we zijn allemaal benieuwd.

De enige die het probleem ook gerapporteerd heeft, is Tom21. Maar dan pas op het ogenlik dat iemand anders er ook mee zit...

Ik probeer eerst de basis goed onder de knie te krijgen en als dat gelukt is, begin ik pas te denken aan het combineren van. Maar afgaande op de comments en resultaten op andere fora, lijkt niemand mijn probleem te hebben. Dus, het zal wel aan mij liggen - ofwel durven ze niet met de problemen voor de dag komen in deze "Oh, Ah, Yes!! modelbouw-forum-mentaliteit" - dat kan natuurlijk ook.

Of misschien ben ik wel met veel te veel dingen bezig hier, waardoor er niet genoeg focus ligt op dit soort dingen, waardoor je dan stomme fouten maakt.

't zal eerder wel zoiets zijn, vrees ik. Ge ziet, ik zoek overal naar mogelijke oorzaken/remedies/methodes.
Reply With Quote