View Single Post
Old 14-02-2008, 11:23
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
Toch even melden dat ik bij het bouwen van de Subaru "Winfield" Impreza ook melding heb gemaakt van ghostlines op de achterzijde...
Quote:
Originally Posted by Tom21 View Post
IK heb het eerder ook al gemeld (voor gij die ghostlines had) bij het project van mijn VW Golf.
Quote:
Originally Posted by Dominique View Post
Ik heb een soortgelijk fenomeen gehad met de ruggesteun op de ijscokar, remember?
ok, ok, , ik beken. In mijn frustratie was ik al jullie problemen en eerdere rapporteren hierover dus compleet vergeten. Excuus als ik zou geklonken hebben dat ik de enige echte zou zijn met deze problemen. Dus, WIJ blijven zoeken tot we een sluitende uitleg hebben gevonden.

Een en ander lijkt er wat van weg te hebben dat er soort van warmte fenomeen optreed (chemische reactie). Ik begin zelfs de indruk te krijgen dat het niet de naden zijn die inkrimpen, maar wel de rest van het model dat wat uitzet en dat ter hoogte van de naden en de andere plekken, dit niet het geval is, waardoor het lijkt of deze gekrompen zijn. Met een volgend model ga ik eens proberen om eenzelfde fenomeen op te wekken met een externe warmtebron. Testen, testen... toch plezant he...
Reply With Quote