View Single Post
Old 18-02-2008, 12:05
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Keep up the spirit, the good work en the updates!
You bet!

Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Maar tot nu toe is het probleem wel verdwenen, hopelijk blijft dat zo na het vernissen. Het zou zonde zijn moesten de ghostlines terug opduiken, want je hebt er best wel veel werk ingestoken, zoals oa uw schuifdak.
Wel, gezien ik er bij de mislukte A-Klasse ook last van gehad heb in het kleurstadium en het daarna goed ging bij het vernissen, heb ik er goeie hoop op dat het hier ook wel goed zal komen.

Maar, moesten ze bij het vernissen opnieuw de kop opsteken, zal ik er niet veel meer aan kunnen doen. Immers, de vernis én verf moeten dan weer opgeschuurd worden en daar begin ik niet graag aan. Ik ben immers van het principe dat wanneer je een bepaald "stadium" verlaat, je er niet meer naar terugkeert (primer stadium, kleur stadium, vernis stadium). Hiermee wil ik zeggen dat als ze opnieuw zichtbaar worden tijdens het vernissen, ze er voor altijd gaan instaan. Het enige wat ik eraan uitgespookt heb tot nu toe is de K7 van het dak, dus een echte ramp is dat niet qua hoeveelheid werk - bovendien wil ik nu verder met dit ding en heb voor mezelf uitgemaakt dat ik ermee zal kunnen leven, moest het gebeuren.

Dus ofwel zijn er weer ghostlines tijdens het vernissen en wordt de rest van de Prelude zo goed als standaard - om achteraan ergens in de collectie te staan - en ofwel lukt het vernissen en dan ga ik verder met het detailleren van het interieur, waarbij de K7 maar kattepis zal zijn qua aanpassing tov van wat ik nog in mijn hoofd heb.

Quote:
Originally Posted by Wild Goose View Post
Aan volharding weliswaar geen tekort.

Zo van die koppighaards die onverstoorbaar blijven verder doen, zelfs na aan toevloed van tegenvallers.
Dankuwel, ik ben hier dan ook voor gekend, om tegen beter weten in, stijf mijn eigen gedacht te doen. Meestal gaat het goed, maar soms ook niet... - catastrofes zijn nog niet voorgekomen.
Reply With Quote