View Single Post
Old 21-02-2008, 13:16
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Incompetente helpdesk medewerkers die maar snel aanenemen dat het niet aan hen maar aan jou ligt.

Voormiddag: internet werkt perfect, namiddag: geen verbinding te krijgen en modem wil niet synchroniseren met netwerk. Helpdesk bellen dus. "Ja meneer als ik u lijn meet ziet alles er goed uit hoor. U modem zal stuk zijn dus u zult een nieuwe moeten kopen". Dus een nieuwe modem kopen, ding wilt niet geinstalleerd worden. volgende dag weer naar helpdesk bellen. "ja meeneer staan er nog drivers op van u vorige modem? Dan moet u die eerst eens volledig uit het register verwijderen." Nog geen oplossing. Namiddag terugbellen:" meneer het dsl lampje op u modem brand dat? Dat brand niet? dan is er mogelijk een probleem met de lijn. Ik stuur morgen een technieker langs." Technieker komt langs alles binnen is in orde. Hij gaat buiten nog eens controleren en inderdaad daar hangt een draadje los. 10 minuten later is dat gefixt en kan ik met mijn OUDE modem (die dus stuk was ) terug op internet. Dank u Belgacom medewerker om mij 50 euro uit mijn zakken te kloppen.

Reply With Quote