View Single Post
Old 05-05-2002, 17:06
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

DTM: sunday, raceday

Net terug van een doorregend circuit van Zolder. Gedurende heel de dag heeft het er geregend en dat was aan het aantal schuivers te merken! Ik vond het gewoon REUZE goed. Eerst al voor 13 EUR betaalt voor inkom en paddock! Het goedkoopste ticket en dan is vriendelijk naar de vrouwtjes gelachen die moesten controleren en klaar!(ofwel waren ze nog wat moe want we waren al vrij vroeg daar) Dan direct een pitwalk gedaan en pas toen we het aan het eind waren werden we eruit gestuurd (da mocht blijkbaar niet, we vonden het al raar da wij alleen daar rondliepen...) Tijdens de warm-up voor het eerst kennis gemaakt met de sound van die v8'en, ik moet zeggen een scherp geluidje voor een achtcilinder! Dan nadien onze pitwalk nog eens overgedaan en nu mochten we wel wat langer blijven. Tijdens de race de ene schuiver achter de andere, ik denk dat buiten de eerste drie iedereen er wel eens is afgegaan. De kwalificatierace was volgens mij al vroeger gedaan dan verwacht door de klapper van Yves Olivier en in de echte race is er bijna evenveel zonder als onder de pace-car gereden.

uiteindelijke uitslag na een zwarte vlag voor Bartels die aan de leiding reed maar volgens mij in de pits door het rood is gereden onder de sc-procedure
1 Aiello
2 Abt
3 Schneider
Reply With Quote