View Single Post
Old 05-05-2002, 21:33
lotuzzz's Avatar
lotuzzz lotuzzz is offline
De Paddock Rookie

Van uw verslaggever in de Villeneuve-chicane...

'k Ben waarschijnlijk niet meer origineel als ik zeg dat die DTM's een vet geluid hebben, maar het is dus echt wel zo.
'k Heb nooit veel symphatie gehad voor Huisman, alleen maar al om zen vies bakkes en dikke nek, en daarom heb ik goe kunnen lachen vandaag. Ik denk dat hij in de warm-up een tiental keer gepasseerd is, awel hij is vier keer door't grind geploeterd. Tis trouwens duidelijk dat de mercedessen de lastigste wegligging hebben, zij gingen er het meest uit. En vooral dan het vorig model. Dumbreck heeft er ook veel neffe gereden, ene keer zelfs in ware Rally-van-Kenia-stijl door ne plas in de grindbak gevlogen. Da werd hem nog twee keer nagedaan ook.
De races op zich had ik iets spannender verwacht, hoeweel in 't peleton wel toffe duels waren. Maar dien Aiello is gewoon van in de regen te rijden he( BTCC), da ziede, gelijk hij dat chicanneke nam terwijl die ander keihard struggelden...
Hopelijk zijn ze volgend jaar terug, met beter weer dan wel liefst. Dan gaat het ronderecord er denk ik ook aan...
Reply With Quote