View Single Post
Old 05-05-2002, 23:49
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by Marshal

Nee post 8 was vandaag the place to be...........
FOUT !!!!!!!!

Post 6 was the place to be !!!!!

Zware crash van OLIVIER. Ik was samen met Rrubinio als eerste bij de auto, waarin OLIVIER in eerste instantie roerloos bleef zitten. Hoe zou je zelf zijn na zulke gebeurtenis.

Onmiddellijk de dokter erbij geroepen. Toen hij dat hoorde maakte hij toch aanstalten om uit te stappen. Dit bleek echter niet zo goed te lukken. Bij een tweede poging lukte dit wel en kloeg hij over pijn in de nek en de linkerarm.

Voor het eerst een piloot gezien die gebruik maakt van een "HANS" wat, als ik me niet vergis, verplicht is in DTM. Het was best een rare ervaring als je zulke interventie doet. De piloot kijkt je trouwens niet aan wanneer je naar zijn toestand interpelleert. Hij kan dit trouwens niet omdat hij zijn nek niet voldoende kan draaien met de "HANS". Na even goed inspecteren kreeg ik dit pas in de gaten.

Na de wedstrijd nog even door de pit-lane gewandeld en een gesprek gehad met OLIVIER. Hij bevestigde inderdaad in eerste instantie niet goed te weten wat er precies gebeurt was en dat hij pijn had aan de borst, nek en linkerarm. Na een check-up in de REA bleek er echter niets ernstig aan de hand te zijn.

Ik kreeg nadien te horen dat we in beeld geweest waren bij de live-uitzending. Ik heb het zelf niet opgenomen maar zal het van één van jullie wel eens mogen lenen...........Hoop ik !!!!!!!

C U
Reply With Quote