View Single Post
Old 19-03-2008, 14:23
Raikkie's Avatar
Raikkie Raikkie is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by RS4ever View Post
Over Zandvoort gesproken, ik twijfel om een ticket te kopen voor de race dit jaar. Is DTM niet veel losser dan F1 op dat vlak? Denk je dat er in DTM meer mogelijkheid is om de piloten te zien? Zou graag Ralf eens ontmoeten Hoewel ik denk dat hij in de DTM wel een pak populairder zal zijn dan laat ons zeggen z'n laatste jaren in F1...

Nog zoiets, zijn er sites waarop je merchandise enz kan kopen ivm DTM (van Formule 1 is alles toch makkelijker te vinden hoor, of ligt dat aan mij )?
Als ik jou was zou ik niet twijfelen Je zal zeker de kans hebben om Ralf te ontmoeten als je een paddock ticket (20 euro) koopt ! Bij de DTM is het echt geen probleem om even een praatje te slaan met een piloot. Je kan wel best op vrijdag je slag slaan. Zaterdag en zondag is het een stuk drukker en hebben de piloten ook minder tijd, maar dan heb je wel weer interview- en handtekeningensessies. Als je echt een rustig moment zoekt, kan je best 's morgens heel vroeg komen of wachten tot 's avonds.

Officiële merchandising wordt vanaf een van de eerste races verkocht aan het circuit, maar je kan ook eens kijken op de site van de online shop van Mercedes-Benz, al denk ik niet dat er nu al Ralf-petjes ofzo zullen zijn. Op de site van de DTM kan je gewoon neutrale DTM-merchandising kopen.
Reply With Quote