View Single Post
Old 04-04-2008, 22:32
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

We gingen dus de zetels in het donkergrijs zetten waarna alles zou gedroogborsteld worden. Dat is ondertussen gebeurd.

Op de middenconsole heb ik ook de photo-etch radio-CD aangebracht. Aangezien PE nogal plattekes is, heb ik er zelf dan maar een on/off/volumeknop aan toegevoegd. Het display is met clear orange geverfd waarna dit wat getemperd werd met smoke. Ook de alarmschakelaar (4-pinkers) werd aangestipt. De stoelen staan wat haaks vermits dit droogpassen is en ze anders achterovervallen voor de foto.

In de stuurkolom heb ik een gaatje geboord en er het contactslot in aangebracht. De contactsleutel zit er ook al in. De sleutelhanger zal later nog volgen.

Merk op dat mat zwart op de hoeken verdwijnt door veelvuldige manipulatie. De witte plekjes her en der zullen naar het einde toe opnieuw aangestipt worden. De voorstoelen hadden overigens het kantelmechanisme boven de zijdelingse verbredingen zitten, dus op de bovenste gedeeltes van de rugstukken. 'k zit nog wat te denken over hoe ik die erop zou gaan zetten, maar dat komt nog wel.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	fujimi_honda_prelude_2.2-36.jpg
Views:	1399
Size:	135.4 KB
ID:	9839   Click image for larger version

Name:	fujimi_honda_prelude_2.2-37.jpg
Views:	129
Size:	125.5 KB
ID:	9840   Click image for larger version

Name:	fujimi_honda_prelude_2.2-38.jpg
Views:	125