Thread: Btcs 2008
View Single Post
Old 15-04-2008, 22:45
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Net zoals mijn statistiekje voor de BGTC '08 heb ik dit ook gedaan voor de BTCS '08 tov BTCS '07.

Verdeling punten:
S1 3
S2 2
S3 1
T1 1
T2 2
T3 3

M.b.t. gastwagens, daar heb ik geen echt zicht op wegens te weinig kennis van de BTCS. Dus ook hier vallen de cijfers beter uit dan dat ze wellicht in realiteit zijn. De waarde van de BTCS in 2007 was 118 punten, in 2008 maar 89 punten. Oftewel een waardedaling van 24.5%!

Oorzaken van de daling bij de BTCS bij stabiele reglementen? Wellicht wat akkefietjes omtrent legale wagens in 2007? Toegenomen budgetten voor S1-wagens? Zeer raar excuus overigens, de waarde van de wagens en de kosten voor banden e.d. zal toch niet veel veranderen denk ik zo. Of moeten we het zoeken in de kosten voor arbeid (lees winstmarge voor het team )?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote