Quote:
Originally Posted by crosserke
Na F1.6 heeft Dolby toch niets meer gereden of vergis ik mij.Op zijn site is het stil vanaf 2006.
|
Hij heeft er nog een jaar opzitten in de Franse Formule Renault 2.0, coachte ondertussen Karline Stala naar de Belgische titel en mocht testen in de World Series wagen van Fortec tijdens de wintertests.
Los van de "tijd" die hij reed was zijn feel van de wagen. Hij zat snel vooraan. Ging voluit en maakte wel indruk op de crew van Fortec. Dit jaar coacht hij trouwens de jonge snaken die bij Fortec de Eurocup 2.0 rijden. Ik meende dat hij ook eens de A1GP wagen heeft mogen testen maar daar ben ik niet 100% zeker van.
Echt "ervaring" is voor een overstap naar een nieuwe klasse niet van doorslaggevend belang. Wel je technische baggage denk ik en je aanpassingsvermogen. Kijk, Raikkonen kwam ook rechtstreeks van de FRenault 2.0 in de F1 en draaide goed mee. Vettel kwam van de World Series in de F1, net zoals Kubica en Kovalainen. Afin, ik hoop dat de uitslagen de criticasters snel de mond zullen snoeren.