Quote:
Originally Posted by Mark
Valt uiteindelijk wel mee dus, hoe dan ook blijf ik het knap vinden wat Texeira en consorten blijven presteren. De eerste twee jaar zag ik niet veel heil in deze klasse maar dat lag meer aan die rare sjeik waar we nu niets meer van horen. Beetje een media-misser van Texeira..............
|
Hmmm, misschien toch een beetje te vlug geweest. In een Autosport van twee weekjes terug lees ik dat ze op zoek zijn naar een minimale kapitaalinjectie van $ 200 miljoen voor het komende seizoen en de jaren erna. Dat willen ze doen via een beursgang.
In de afgelopen twee weken is de financial meltdown volop losgebarsten........niet echt het moment voor een beursgang
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|