Welke tak van de autosport gaat de klap het hardste voelen?
Lees zoals je het wilt, maar ik relateer hem aan de credit crunch
Quote:
“Dat klopt”, opent de voormalige Belcar GTB-kampioen zijn relaas. “Ik zal na 2008 geen volledig kampioenschap meer betwisten. Ik heb de afgelopen tien jaar een prachtig parcours afgelegd, van touring cup, over Belcar tot LMS en FIA GT3 en heb daar enorm van genoten. Maar ik heb nog andere verplichtingen en onder meer zakelijke engagementen maken dat ik mij niet meer voor een vol seizoen kan engageren. Ik sluit niet uit dat ik nog eens een 24-uursrace zal betwisten, maar daar hou ik het ook bij.
Persreutel Prospeed, o.a. op http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=6413
|
Kan best zijn dat ik mis zit met mijn "observatie" omtrent het stoppen van Lamot  Frans Lamot mag gezien worden als het ultieme voorbeeld van de geslaagde zakenman (in ieder geval t/m 2008) die met een zak geld en wellicht een aanleg/talent voor autosport goede resultaten heeft weten neer te zetten. Vaak in combinatie met topcoureurs. Niks mis mee, autosport kan niet zonder mannen als Lamot!
Crisis, recessie, depressie, credit crunch of welke slinger je ook mag geven aan de huidige tijd, welke tak van sport krijgt de hardste tik?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|