View Single Post
Old 24-12-2008, 14:25
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Dominique View Post
Wat je hier allemaal tegenkomt als je 2 dagen niet aanwezig bent geweest.
Ter info: ik heb de posts rond de vermeende herkomst van de decals verplaatst naar andere oorden. De andere posts werden aangepast.

Laten we deze thread proper houden, en ons concentreren op hetgeen hier wordt gebouwd.
THANKS !!!

En wat gedaan werd, is het volgende:

Ophanging verder uitlijnen. Het afzagen van een stukje ervan bracht dit op:

Ziet er goed uit. Alleen vooraan steekt de band en velg nog wat uit. Dus daar ga ik met een boormachine de binnenzijde van de velg aanpakken... Dan nog even nakijken of alle pootjes op de grond rusten en dan is de ophanging ook achter de rug.

De ontbrekende decals zijn ondertussen geprint en gesealed. Vandaag gaan ze er waarschijnlijk al op, net als enkele op de body. Hangt wat van de tijd af...

Zo ziet het afgewerkt chasis eruit. Mooi maagdelijk wit. Waarschijnlijk komen hier nog wat gebruikssporen op. Niet teveel, maar eerder subtiel. De wagen moet immers nog van start gaan in de Condrozrally... De beschermplaat moet er natuurlijk nog op he !!

En dit is een tussenstandfoto:

De motorkap kreeg ondertussen al zijn eerste primerlaag. Tegen vanavond zitten alle lagen erop en kan die volledig uitharden...

Nu naar het interieur. Juha, mag ik je weer lastig vallen? Ik zoek nog wat pics van de binnenkant. Zeker van de handrem en schakelbox maar ook van de gordelbevestiging. Mocht er niks zijn, dan ga ik me wat "dichterlijke vrijheid" geven. Alvast dank !!

Last edited by Loeten; 24-12-2008 at 14:27.
Reply With Quote